Ons deskundige team staat klaar om al je vragen te beantwoorden en je te begeleiden bij het kiezen van de geschikte producten voor jouw event. Wij raden aan om een offerte aan te vragen dan kunnen wij het beste en snelste helpen.
Via een: Offerte
Telefoon: 085 – 212 92 41
Mail: [email protected].
Wij leveren altijd de dag voor de gebruiksdag van de apparatuur. Tussen de tijden van 8:30 – 17:30 doordeweeks en in het weekend tussen 10:00 – 17:00. Je kan daarnaast ook een specifieke tijd aanvragen via het Offerte formulier.
Ophalen doen wij de dag na het evenement, doordeweeks tussen 8:30 en 17:30 en in het weekend tussen 10:00 en 17:00. Zorg ervoor dat alle apparatuur klaarstaat, schoongemaakt is en alle kabels erbij zijn. Op aanvraag kunnen wij ook alles op- en afbouwen.
Uit ervaring weten we dat veel evenementen duurder uitpakken dan begroot. Ondanks een lager budget willen we je toch voorzien van apparatuur. Daarom bieden we verschillende merken aan:
– Basic: Devine-luidsprekers
– Standaard: The Box Pro-luidsprekers
– Premium: Turbosound-luidsprekers
Indien het budget het toelaat, raden we altijd de premium sets aan. Weet dat er een aanzienlijk verschil is in geluidskwaliteit tussen de verschillende speakers.
Alle verplichtingen en rechten zijn makkelijk terug te vinden onderaan van iedere pagina in de algemene voorwaarden.
Als de spullen goed bevallen en je ze langer wilt huren, is dat geen probleem. We zijn vaak flexibel. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op. 085 – 212 92 41
Alhoewel het bijna nooit voorkomt, zijn wij ook mensen. In het geval van een ontbrekend voorwerp, neem telefonisch contact met ons op met de pakbon in de hand, en we zullen proberen nog dezelfde dag met een oplossing te komen. Hoewel we de bestelling bij het inpakken en leveren nogmaals controleren ben je bij ontvangst zelf ook verantwoordelijk voor het controleren van de spullen op zowel de hoeveelheid als de werkbaarheid..
Onze specialisten zijn van 9:00 tot 17:30 doordeweeks telefonisch bereikbaar om alles evenement gerelateerd te begeleiden. In het weekend zijn onze specialisten te bereiken van 10:00 tot 16:30
E-mail contact wordt dagelijks bijgehouden door onze medewerkers.
Op zoek naar een andere combinatie van apparatuur in plaats van de aangeboden pakketten? dan kan je altijd een offerte aanvragen, dat gaat enorm makkelijk.
Wij controleren altijd vooraf de werking van de producten en apparatuur die worden geleverd, waardoor wij de kwaliteit van ons assortiment kunnen garanderen. Het is contractueel vastgelegd dat je de apparatuur voorafgaand aan je evenement moet controleren. Tijdens het evenement zijn wij niet langer aansprakelijk voor het bieden van eventuele oplossingen. Indien de voorraad het toelaat hebben wij vervangende producten beschikbaar.
Bij sommige pakketten zoals silent disco headsets, wordt er voor de zekerheid een aantal extra producten geleverd in verband met eventuele storingen.
Wij bieden naast het verhuren van apparatuur ook een installatieservice. Let op! dit gaat alleen op aanvraag vanwege afstand en afname.
De specialisten van Event Gear hebben zorgvuldig onderzocht welke producten uit ons assortiment gecombineerd kunnen worden voor een divers scala aan evenementen. Deze combinaties vormen de pakketten die wij op verschillende pagina’s aanbieden. Of het nu gaat om een bedrijfsfeest of een huisfeest, Event Gear heeft voor iedereen wat wils!
Voor concerten en conferenties is het handig om een offerte aan te vragen.
Hier staan een aantal van de meest gestelde vragen.
Jazeker, ons bedrijfspand is te vinden in Amsterdam Sloterdijk Humberweg 8, acht minuten lopen vanaf het station. Ideaal voor mensen in de omgeving van Amsterdam.
Bij Event Gear is het gratis om een bestelling te annuleren tot 3 weken voor de levering of ophaaldatum. Daarna gelden de volgende annuleringskosten:
– In de 3e week voor het evenement: 30% van de overeengekomen prijs.
– In de 2e week voor het evenement: 40% van de overeengekomen prijs.
– In de laatste week voor het evenement: 50% van de overeengekomen prijs.
– De laatste 2 dagen voor het evenement: 80% van de overeengekomen prijs.
– Op de dag van het evenement zelf en vóór de geplande levering: 90% van de overeengekomen prijs.
Voor B2C-klanten is vooraf betaling vereist voordat de huur plaatsvindt. Zonder betaling worden er geen spullen verstrekt. Betaling bij het ophalen van de spullen is echter wel mogelijk.
Voor B2B-klanten bieden wij de mogelijkheid om op factuur te betalen.
We geven geen geld terug bij het eerder terugbrengen van de gehuurde producten en diensten.
Wij werken met Ideal, Apple pay & credit card.
Ja, we controleren de spullen op de eerstvolgende werkdag. Niet gemelde schade zal resulteren in boetes naast de kosten voor reparatie of vervanging. Daarom is het belangrijk om het meteen te melden wanneer er iets met de apparatuur is gebeurd..
Vanaf het moment van ontvangst van de goederen zijn jullie volledig verantwoordelijk voor de goederen. Ze moeten in dezelfde staat worden teruggebracht, inclusief schoonmaak.
Dan worden de reparatie- of vervangingskosten volledig bij de huurder in rekening gebracht.
Alle schade vanaf ontvangst ligt bij de huurder, ongeacht de reden. Wij raden aan om duurdere apparatuur goed te verzekeren.
De waarde van de producten wordt bepaald aan de hand van de nieuwwaarde van de goederen. We moeten in staat zijn om exact dezelfde producten aan te schaffen, of indien niet beschikbaar, een nieuwer model voor hetzelfde bedrag.
Ja, zeker! Wanneer de spullen te laat worden teruggebracht, kunnen de boetes aanzienlijk hoog zijn, vooral als de spullen nodig zijn voor een volgend evenement. We vragen klanten ook om zich in te leven in de situatie waarin zij zelf een evenement hebben en de benodigde apparatuur niet op tijd aanwezig is. Bij Event Gear zijn we daarom erg streng wanneer dit zich voordoet. Als er geen evenement gepland staat en de spullen worden iets later teruggebracht, is de situatie natuurlijk anders.
Dan behouden wij ons het recht voor om extra kosten in rekening te brengen, die aanzienlijk kunnen zijn. Het is dus van groot belang om te zorgen voor een goede planning en goede communicatie naar ons toe.
Op verzoek kunnen wij ook buiten kantooruren beschikbaar zijn. Het is echter belangrijk om hier ruim van tevoren om te vragen.
Bij PostNL-pakketten leveren wij een retourlabel mee, waarvan de kosten in de meeste gevallen zijn inbegrepen.
Voor het laten ophalen door ons zit dat bij de zending in wanneer wij de spullen ook hebben gebracht. Let erop dat wij de spullen kunnen ophalen op de volgende dag tussen 09:00 en 17:00 uur, of op andere tijden indien anders afgesproken.
Ja, je bent zelf verantwoordelijk als de spullen niet in de juiste staat worden teruggestuurd. Een tip is om duidelijke foto’s te maken voordat je het retour stuurt, zodat je eventuele problemen kunt aantonen.