Bezorging & ophaal service

Wij leveren standaard tussen onderstaande tijden. Let erop dat er een minimum orderbedrag is van €200,- exclusief btw voor levering. Wij leveren standaard voor alle leveringen op de doordeweekse dagen tussen 08:30 en 17:30. Als je bijvoorbeeld de spullen huurt voor een zaterdag dan leveren wij vrijdag en komen wij het maandag weer ophalen. Voor avond of weekend levering rekenen wij standaard 50 extra per levering & ophaalservice. We halen de spullen de dag na het evenement weer op; indien dit op een zondag valt, wordt dit doorgeschoven naar maandag. Afwijken van deze tijden is mogelijk echter moet dit wel staan aangegeven op de offerte.
Zorg ervoor dat de spullen klaar staan voor ons, volledig schoongemaakt zijn en dat alle kabels en accessoires erbij zitten. Wij kunnen ook alles komen opbouwen en afbouwen. Neem hiervoor contact op via het offerteformulier.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het controleren dat onze bus op het opgegeven adres kan komen binnen onze leveringstijden. Als er specifieke zaken zijn waar we op moeten letten, geef dit dan ruim van tevoren schriftelijk aan ons door.

Levertijden:
– Maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:30
– Zaterdag & zondag: op aanvraag

Op aanvraag kunnen wij ook op andere tijden leveren. Vraag voor dit een offerte aan.

Bij ons is het ook mogelijk om de spullen zelf op te halen. Dit kan vanaf de dag voor het evenement vanaf 14:00 uur. Het terugbrengen moet plaatsvinden op de dag na jouw evenement vóór 13:00 uur. Zorg ervoor dat de spullen bij terugkomst in dezelfde staat verkeren als toen ze werden opgehaald: schoon en compleet met alle kabels en accessoires. Is er iets mis gegaan met de apparatuur? Dit moet direct via mail en telefoon gemeld worden.

Ophaal adres:
Humberweg 8, 1043AC Amsterdam

Openingstijden:
– Maandag t/m vrijdag: 9:00 – 18:00
– Zaterdag & zondag: op afspraak

Avonden op aanvraag ook mogelijk.