Wij leveren standaard tussen onderstaande tijden. De spullen worden één dag voor de gebruiksdatum geleverd. Als je bijvoorbeeld de spullen huurt voor een zaterdag, dan brengen wij ze op vrijdag tussen 08:30 en 17:30 uur. We halen de spullen op de dag na het evenement op. Zorg er dus voor dat de spullen klaar staan voor ons, volledig schoongemaakt zijn en dat alle kabels en accessoires erbij zitten. Wij kunnen ook alles komen opbouwen en afbouwen. Neem voor dat contact op via het offerte formulier.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het controleren dat onze bus op het opgegeven adres kan komen binnen onze leveringstijden. Als er specifieke zaken zijn waar we op moeten letten, geef dit dan ruim van tevoren schriftelijk aan ons door.
Levertijden:
– Maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:30
– Zaterdag & zondag: 10:00 – 17:00
Op aanvraag kunnen wij ook op andere tijden leveren. Vraag voor dit een offerte aan.
Zone info:
– Zone 1: €50 kosten gratis vanaf €175
– Zone 2: €75 kosten gratis vanaf €275
– Zone 3: €85 kosten gratis vanaf €375
– Zone 4: €95 kosten gratis vanaf €420
– Zone 5: €110 kosten gratis vanaf €500
Bij ons is het ook mogelijk om de spullen zelf op te halen. Dit kan vanaf de dag voor het evenement vanaf 14:00 uur. Het terugbrengen moet plaatsvinden op de dag na jouw evenement vóór 13:00 uur. Zorg ervoor dat de spullen bij terugkomst in dezelfde staat verkeren als toen ze werden opgehaald: schoon en compleet met alle kabels en accessoires.
Ophaal adres:
Humberweg 8, 1043AC Amsterdam
Ophaal tijden:
– Maandag t/m vrijdag: 08:30 – 18:30
– Zaterdag & zondag: 10:00 – 17:00